Ładowanie okładki... Przeciągnij okładkę aby zmienić jej pozycję

27. Audio Art Festival

Szczegóły
Audio Art to eksperymentalna i postmodernistyczna sztuka przełomu wieków, będąca integracją sztuk wizualnych z dźwiękowy.. Audio Art to eksperymentalna i postmodernistyczna sztuka przełomu wieków, będąca integracją sztuk wizualnych z dźwiękowymi.

W ramach festiwalu odbywają się koncerty, performanse i instalacje, które bazują na nowej koncepcji źródła dźwięku: obiektu i instrumentu muzycznego istniejących w określonej przestrzeni i czasie. Jest to sztuka personalna – kompozytor, konstruktor i wykonawca unifikują cały proces tworzenia i wykonania dzieła.

Festiwal Audio Art prezentuje artystów z całego świata oraz ich premierowe projekty.

W Bunkrze Sztuki zaprezentowane zostaną instalacja Edwina van der Heidego Shifting Noise Planes i praca wideo Jana-Petera E.R. Sonntaga BOO84.

Otwarciu festiwalu towarzyszy koncert Tuba, mirum spargens sonum, który odbędzie się 15 listopada, w piątek, o godzinie 18. Wykonanie: Edwin van der Heide i Jan-Peter E.R. Sonntag.

Edwin van der Heide
Artysta, kompozytor i badacz obszarów dźwięku, przestrzeni i interakcji. Kompozycje muzyczne i język muzyki rozciąga w kierunku przestrzenności, interaktywności i interdyscyplinarności. Jego prace obejmują instalacje, performanse, environments. Widownia trafia w środek pracy i stoi przed wyzwaniem aktywnego odkrywania dzieła, reagowania z nim i odniesienia się do niego.

Jan-Peter E.R. Sonntag
Urodzony w 1965 w Lubece. Artysta i kompozytor. W latach 1986–1998 studiował sztukę, historię sztuki, muzykę, literaturę niemiecką, socjologię i filozofię (estetykę). W 1989 spotkał niemieckiego artystę Franza Erharda Walthera, co dało początek wspólnym performansom. W latach 1993–1995 doradca artystyczny fundacji Stiftung Weimarer Klassik w dziedzinie sztuki i muzyki eksperymentalnej powiązanej ze współczesnymi badaniami nad Nietzschem. Od 1990 tworzy interaktywne instalacje site-specific na temat postrzegania światła i dźwięku, a od 1995 prace nad punktami styczności ludzkiego ciała oraz systemów techniczno-medialnych prezentowane w kontekście „białego sześcianu”. Mieszkał w Oldenburgu, Barcelonie, obecnie w Berlinie.
Więcej
Strumień wiadomości
Własne firltry
Brak filtrów własnych
Zalogowani uczestnicy
Nie znaleziono zalogowanych uczestników.
Albumy (2)
Brak dostępnych zdjęć
Brak dostępnych zdjęć
Filmy (0)
Brak załadowanych filmów.

Ostatnie zmiany

Przypięte rzeczy
Ostatnia aktywność
  • Bunkier Sztuki
    Bunkier Sztuki utworzył -a nowe wydarzenie

    27. Audio Art Festival

    Audio Art to eksperymentalna i postmodernistyczna sztuka przełomu wieków, będąca integracją sztuk wizualnych z dźwiękowymi.

    W ramach festiwalu odbywają się koncerty, performanse i instalacje, które bazują na nowej koncepcji źródła dźwięku: obiektu i instrumentu muzycznego istniejących w określo..
    Audio Art to eksperymentalna i postmodernistyczna sztuka przełomu wieków, będąca integracją sztuk wizualnych z dźwiękowymi.

    W ramach festiwalu odbywają się koncerty, performanse i instalacje, które bazują na nowej koncepcji źródła dźwięku: obiektu i instrumentu muzycznego istniejących w określonej przestrzeni i czasie. Jest to sztuka personalna – kompozytor, konstruktor i wykonawca unifikują cały proces tworzenia i wykonania dzieła.

    Festiwal Audio Art prezentuje artystów z całego świata oraz ich premierowe projekty.

    W Bunkrze Sztuki zaprezentowane zostaną instalacja Edwina van der Heidego Shifting Noise Planes i praca wideo Jana-Petera E.R. Sonntaga BOO84.

    Otwarciu festiwalu towarzyszy koncert Tuba, mirum spargens sonum, który odbędzie się 15 listopada, w piątek, o godzinie 18. Wykonanie: Edwin van der Heide i Jan-Peter E.R. Sonntag.

    Edwin van der Heide
    Artysta, kompozytor i badacz obszarów dźwięku, przestrzeni i interakcji. Kompozycje muzyczne i język muzyki rozciąga w kierunku przestrzenności, interaktywności i interdyscyplinarności. Jego prace obejmują instalacje, performanse, environments. Widownia trafia w środek pracy i stoi przed wyzwaniem aktywnego odkrywania dzieła, reagowania z nim i odniesienia się do niego.

    Jan-Peter E.R. Sonntag
    Urodzony w 1965 w Lubece. Artysta i kompozytor. W latach 1986–1998 studiował sztukę, historię sztuki, muzykę, literaturę niemiecką, socjologię i filozofię (estetykę). W 1989 spotkał niemieckiego artystę Franza Erharda Walthera, co dało początek wspólnym performansom. W latach 1993–1995 doradca artystyczny fundacji Stiftung Weimarer Klassik w dziedzinie sztuki i muzyki eksperymentalnej powiązanej ze współczesnymi badaniami nad Nietzschem. Od 1990 tworzy interaktywne instalacje site-specific na temat postrzegania światła i dźwięku, a od 1995 prace nad punktami styczności ludzkiego ciała oraz systemów techniczno-medialnych prezentowane w kontekście „białego sześcianu”. Mieszkał w Oldenburgu, Barcelonie, obecnie w Berlinie.
    Więcej
    15th Lis, 2019 18:00 - 24th Lis, 2019 19:00
    Post jest w trakcie moderacji
    Rzecz została pomyślnie opublikowana w strumieniu. Teraz będzie też widoczna.
Obecnie brak aktywności
Unable to load tooltip content.